Cyber League
1.Postanowienia ogólne:
-Każdy klan ma prawo zapoznania się z Regulaminem Ligi!
-Organizatorzy ligi zastrzegają sobie prawo odwołania ligi, w przypadku zbyt małej liczby drużyn startujących w lidze.
2.Zespoły:
-W lidze bierze udział 16 zespołów.
-Można zapisać 8 graczy w drużynie: 5 + 3 rezerwowych.
3. Gracze:
-Każdy zapisany gracz może uczestniczyć tylko w jednej drużynie
-Gracz zobowiązuje się do grania na zapisanym STEAM ID w Zapisie Klanu
-Każdy zawodnik musi posiadać niezbanowane konto STEAM z grą Counter-Strike 1.6
4. Rozgrywka:
-Grupy : System punktowy 2 najlepsze drużny przechodza
-Gramy systemem Pucharowym
-Mecze rozgrywamy Systemem BO3 MR15 - (2 mapy wybierają drużyny , 3 mapę wybiera administrator)
-Koniec mapy dobiega po zdobyciu 16 punktów przez jedną z drużyn(w fazie pucharowej).
-Gra odbywa się bez spectatorów, możliwe jest uczestnictwo tylko administratorów tego forum.
-Każda drużyna ma prawo do pięciominutowej pauzy(1 w fazie grupowej , 2 w fazie pucharowej) tylko w przerwie między ćwiartkami lub na samym początku rundy (podczas freezetime).
-Zmiana gracza może tylko i wyłącznie nastąpić podczas pauzy.
-Godziny będą ustalane . Mecze grupowe bedą rozgrywane w 1 dniu. Mecze fazy pucharowej beda ustawianie przez obie drużyny razem z administratorem.
-Gospodarz jest zobowiązany zrobić SS statusu dla sprawdzenia STEAM ID
-Mecz można rozegrać 4v5, zabrania się grać 3v5, gdy będzie taka sytuacja jeden z drużyny przeciwnej ma prawo zrobić Screena, co oznacza zwycięstwo dla drużyny podającej SS.
Lista map
- de_dust2
- de_nuke
- de_inferno
- de_train
- de_tuscan
Serwer
-Podczas meczu wymagany jest konfiguracja 5on5.cfg.
-Na serwerze musi być wyłączony amxx oraz wszystkie pluginy.
-W razie włączonego AMX podczas meczu jeden z graczy ma prawo zrobić SS, że taka sytuacja wystąpiła wtedy są punkty karne. (-1pkt)
-Gdy nie ma wgranego CFG na serwer zabrania się rozegrania meczu!
5.Ustawienia gracza:
-Wymagane są oryginalne modele postaci Counter-Strike 1.6.
-Gra powinna rozgrywać się w trybie OpenGL
6. Legalne skrypty:
- skrypty do szybkiego kupowania
- szybkie przełączanie broni (hud_fastswitch 1)
. Oszustwa:
-Zabrania się grania na koncie STEAM które posiada blokadę
-Brak zgodności między podanym STEAM_ID na forum a zdjęciu ze statusu kończy się w/o z korzyścią dla drużyny przeciwnej.
-Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking etc. (-1pkt)
-Panuje bezwzględny zakaz podkładania cichych oraz znikających bomb. (-1pkt)
-Zabronione jest używanie tarcz oraz autokamp (-1pkt)
-Zabronione jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia funduszy. (-1pkt)
-Zakazane są podmiany wszelkie podmiany plików.
-Fałszowanie statusu jest równoznaczne z dyskwalifikacją drużyny z turnieju.
8. Konflikty:
-Wszelkie kwestie sporne między graczami rozstrzygają organizatorzy ligi.
-Konflikty i oszustwa należy dokładnie opisywać, przyśpieszy to pracę administracji.
-W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzje podejmuje administrator.
9. Azereus:
-W lidze będzie obowiązkowy antycheat "azereus", który pomoże administracji w sprawie z cheat'ami
-Używamy uniwersalnej wersji antycheat'a
-Aby używać azereus'a należy posiadać konto na stronie Azereus.pl
-ID mecz będzie podany w temacie spotkania
-Raporty dodajemy do tematu spotkania na forum, za brak raportu drużyna przegrywa walkowerem. Proszę o wgrywanie raportu do 15 min po zakończeniu spotkania.
10. Media:
-Na meczu będzie administrator. Demka proszę kręcić
-Media muszą być wrzucone max. 5h po rozegranym meczu(jeżeli drużyna przeciwna się zgodzi)
-Można poprosić jedynie 3 demka(polówki) lub jeżeli drużyna która ma udostępnić dema zgodzi się na wgranie więcej niż 3 dema.
-Brak Medii równa się z walkowerem
Zabrania się kopiowania Regulaminu Ligi bez zgody Administratora!
Offline